top of page

Velkommen!

Hej og velkommen her til siden, som jeg har valgt at kalde "Witt's Writing".

Her har jeg indtil videre tænkt mig at skrive om alle mulige forskellige ting. Det kunne være nyheder, hvis jeg er hurtig nok til at opfange dem, det kunne være om sport, det kunne være mine holdninger, blogs, bøger, musik, eller hvad der nu lige falder mig ind.

Du vil få mulighed for at kommentere mine indlæg, hvilket jeg vil blive rigtig glad for hvis du gjorde, fordi det også er en del af meningen med siden her. Jeg vil gerne skabe kontakt til jer der læser det her, og udover det, er det jo også rart at vide at der rent faktisk er nogen der læser det.

Jeg ved godt at siden her er en en gratis side. Det er det fordi jeg først gerne vil finde ud af om det er noget for mig, og om jeg gerne vil fortsætte med det, inden jeg begynder at betale en masse penge for det.

Du må meget gerne skrive til mig hvis der er noget du synes min side mangler, noget jeg kunne gøre bedre, eller hvis der er en fejl jeg har overset.

HUSK!

Jeg har en top 10 liste du kan finde i toppen af min side. Her vil jeg løbende skrive forskellige top 10 lister. Til at starte med vil der ligge en om "Top 10 ting at lave i vinterferien".

Jeg vil gøre mit bedste for at du vil få en god oplevelse her, og forhåbentlig læse om noget nyt og spændende.

Witt's Writing

Udvalgte tekster
Tag Cloud
Ingen tags endnu.
bottom of page