top of page

Kommende opslag og Nord Lead A1

Jeg vil i dette blogindlæg fortælle noget om hvad der kommer til at ske her på bloggen. For at det ikke skal blive det eneste, vil jeg starte med at fortælle noget om, at jeg overvejer at købe syntheziseren "Nord Lead A1".

Nord Lead A1 er den seneste i rækken af Synthesizere fra Nord. Jeg har prøvet det selv et par gang, og jeg synes hver gang at det har overrasket mig. Der er så mange forskellige ting man kan gøre, og så mange forskellige lyde man kan spille. Det er virkelig ideelt til hvis man vil begynde at eksperimentere med synthesizere synes jeg. Udover at have rigtig mange features, så er den også billig, i forhold til forgængeren "Nord Lead 4". Tilgengæld får man nogle flere features ved Nord Lead 4, men jeg synes ikke at der er den store forskel. Jeg har set Nord Lead A1 til en nypris på 10.000 kr., og det synes jeg ikke er så galt endda. Hvis man køber den brugt kan man sikkert få den til en meget billigere pris, så det er helt sikkert noget jeg vil overveje, og eftersom jeg har spillet et par gange på en A1 synthesizer, kan jeg også anbefale den.

Nord Lead A1

Det som der gør at jeg overvejer at lade være med at købe den, er at jeg ved ikke hvor meget tid jeg får til at spille på det, når jeg både skal passe lektier, fodbold, arbejde og min normale klaverundervisning. Selvom jeg ikke synes det er så galt med prisen, er det stadig rigtig mange penge, især hvis jeg ikke bruger det særlig meget.

Det var lige en kort blog om hvad jeg går og tænker på lige nu.

Hvad skal jeg skrive om i den kommende tid?

Hvis jeg beslutter mig for at købe Nord Lead A1, vil der helt sikkert komme en "unboxing" og en anmeldelse. Udover det, så vil der forhåbentlig snart komme en "Fodbold og samfund 2", som jeg faktisk skulle have lavet til den her weekend, men som jeg ikke fik lavet fordi vi i skolen havde projektopgave, og jeg havde travlt med den. Der vil komme flere opslag om sport og fodbold, jeg ved dog endnu ikke hvad det bliver. Jeg regner med at jeg laver nogle nedtakter om enkelte kampe. Der vil til sommer også komme noget om cykler og cykelsport, fordi jeg selv godt kan lide at cykle og har en racercykel, men det bliver som sagt først når vejret bliver lidt bedre og varmere.

Desuden er jeg er kristen katolik, og jeg overvejer at lave et blogindlæg om hvordan min tro har indflydelse på mit liv og på min hverdag.

Udover de ting jeg har nævnt, vil der selvfølgelig også komme normale blogindlæg, og så skal jeg have opdateret min Top 10 liste.

Det var alt, jeg håber at i bliver interesserede i at følge med, jeg vil i hvert fald forsøge at gøre det spændende.

Witt's Writing

Udvalgte tekster
Tag Cloud
Ingen tags endnu.
bottom of page