top of page

Hvordan ser Michael Laudrups fremtid ud?

Der har på det seneste været mange rygter omkring Michael Laudrups fremtid. Bliver han i Qatar, skal han træne det japanske landshold, eller rykker han til QPR? Indtil videre har han både sagt nej til det japanske landshold og til QPR. Lige nu træner han Lekhwiya SC, der ligger nummer 1 i "Qatar Star League", Qatars bedste række. Her får han 26 millioner ubeskattede kroner om året. Næsten alene på grund af det tror jeg at Michael Laudrup bliver hvor han er, i hvert fald til sæsonen er slut, og måske næste sæson med. Måske ser han det som en udfordning at komme til en liga med helt fremmede spillere som han ikke kender, måske trængte han til forandring i hverdagen og fandt Qatar spændende, men det jeg tror der trak mest, var pengene. Det er der heller ikke så meget at sige til. 26 millioner kroner om året. Tænk over alt det man kunne bruge pengene til? Jeg ved det slet ikke.. 2 millioner pakker tyggegummi? Nok ikke.

Michael Laudrup er en værdsat mand i Lekhwiya SC

Michael Laudrup er en værdsat mand i Lekhwiya SC

Tilbage til Michael Laudrup. Jeg tror at han efter en eller to sæsoner i Qatar enten kommer tilbage til Danmark, til brøndby for eksempel, eller måske får han et tilbud fra endnu en spansk klub som han siger ja til. Det virker som om at varmere lande passer godt til Michael Laudrup. Desuden taler han spansk, så mon ikke en klub som Levante, der godt kunne have brug for noget forandring, eller måske Almeira eller en anden spansk klub i midten af tabellen kunne få lyst til at afgive et bud, også selvom de ikke kan komme i nærheden af hans sidste trænerløn? Vi får at se, men jeg tror ikke der går mere end to sæsoner i Lekhwiya SC (jeg hader at skrive navnet), før at han skifter. Enten finder klubben en ny og bedre, eller mere kendt træner, ellers tror jeg at det bliver for kedeligt. Som sagt: Vi får at se.

Witt's Writing

Udvalgte tekster
Tag Cloud
Ingen tags endnu.
bottom of page